Żyła w kampanii Discovery
Skoczek narciarski, Piotr Żyła został ambasadorem akcji Discovery Channel „Dołącz do wyścigu po złoto”, która promuje nowy sezon „Gorączki złota”.
Konkurs w ramach akcji będzie prowadzony na dedykowanej stronie goraczkazlota.tv od 15 stycznia do 12 lutego. Także tam znaleźć można jego szczegóły.
W trakcie kampanii Żyła zostanie wyposażony w specjalny strój narciarski, którego elementami będą złote buty, kask i kombinezon. Wystąpi w nim w zawodach Pucharu Świata, począwszy od Turnieju Czterech Skoczni.
– Piotr Żyła to barwna osobowość i jeden z najbardziej lubianych sportowców w naszym kraju. Bohaterowie "Gorączki złota" to ludzie, którzy – podobnie jak Piotr – łączą ciężką pracę z umiejętnością spełniania swoich marzeń. Jesteśmy przekonani, że udział Piotra Żyły w kampanii zachęci widzów do udziału w wyścigu po złoto – powiedział Tomasz Teodorczyk, Channel Director Factual at Discovery Networks CEEME.
Skoczek pojawi się także w spocie promującym akcję. Będzie on emitowany od początku 2015 roku na antenie kanałów należących do portfolio Discovery Networks.
Konkurs będzie również promowany na łamach tytułów prasowych, takich jak – Tele Tydzień, Tele Świat, To&Owo, Auto Moto i Sport oraz Świat Wiedzy; w kanałach radiowych Grupy RMF oraz poprzez kampanię w portalach Onet i Interia.