21.10.2011 08:39

Syrenka i Fryderyk promują Warszawę

Warszawska Syrenka i Fryderyk Chopin promują stolicę w animowanych spotach. Akcja będzie rozszerzona na czas Euro 2012 i będzie nawiązywać do pary bohaterów.

Syrenka i Fryderyk promują Warszawę


Projekty graficzne utrzymane w biało-czerwonej stylistyce będą wykorzystywane w działaniach promocyjnych prowadzonych zarówno w kraju, jak i za granicą. W kampani mają zostać wykorzystane takie hasła, jak "Feel invited", "Warsaw – have fun!" oraz "Fun welcomes fans!"

– Syrenka to główny symbol miasta, obecny w herbie i logo promocyjnym. Postać tę chcemy kojarzyć z Warszawą i utrwalać w świadomości tych, którzy szukać będą w Internecie informacji o EURO, a potem zawitają do Warszawy. Fryderyk natomiast jest już rozpoznawalną marką i kontynuujemy nasze działania aby stał się postacią nierozerwalnie związaną z miastem, w którym spędził połowę swego życia – powiedziała Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji Miasta.

Dotychczaswoe spoty z dwójką bohaterów można obejrzeć w serwisie Youtube

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing