Syrenka i Fryderyk promują Warszawę
Warszawska Syrenka i Fryderyk Chopin promują stolicę w animowanych spotach. Akcja będzie rozszerzona na czas Euro 2012 i będzie nawiązywać do pary bohaterów.
Projekty graficzne utrzymane w biało-czerwonej stylistyce będą wykorzystywane w działaniach promocyjnych prowadzonych zarówno w kraju, jak i za granicą. W kampani mają zostać wykorzystane takie hasła, jak "Feel invited", "Warsaw – have fun!" oraz "Fun welcomes fans!"
– Syrenka to główny symbol miasta, obecny w herbie i logo promocyjnym. Postać tę chcemy kojarzyć z Warszawą i utrwalać w świadomości tych, którzy szukać będą w Internecie informacji o EURO, a potem zawitają do Warszawy. Fryderyk natomiast jest już rozpoznawalną marką i kontynuujemy nasze działania aby stał się postacią nierozerwalnie związaną z miastem, w którym spędził połowę swego życia – powiedziała Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji Miasta.
Dotychczaswoe spoty z dwójką bohaterów można obejrzeć w serwisie Youtube.