Sport & Biznes. Najlepsze praktyki w marketingu sportowym
15 stycznia 2015 roku w Warszawie odbędzie się wyjątkowe spotkanie, na który zostanie podjęta próba udzielenia odpowiedzi na dwa zasadnicze pytania.
Zapewne wielu naszych czytelników zadaje je sobie. Zatem dlaczego warto inwestować w sport? Niby proste, ale jakże trudne zagadnienie. Jeszcze większy ciężar ma drugie pytanie: Jak moja firma może na tym skorzystać?
Odpowiadać będą eksperci i praktycy, którzy postarają się przekonać, iż promocja poprzez sport może pozytywnie wpłynąć na rozwój biznesu.
W trakcie spotkania:
– omówiona zostanie rola sportu w dzisiejszym społeczeństwie;
– prelegenci doradzą jak najlepiej dobrać strategię marketingową w odniesieniu do swojej firmy;
– udzielona będzie odpowiedź na pytanie: jakie szanse stoją przed marketingiem sportowym w Polsce?
– przedstawione zostaną zawiłości prawne związane z inwestowaniem w sport;
– omówione będą metody badań efektywność działań;
– przedstawione będą różne oblicza marketingu sportowego;
– zaprezentowane zostaną najlepsze praktyki i doświadczenia z różnych branż.
Swoje case studies przedstawią: Grupa LOTOS S.A., LW BOGDANKA S.A., EDF POLSKA S.A. oraz OKNOPLAST Sp. z o.o.
Z kolei wśród prelegentów znajdziemy między innymi Andrzeja Sznajdera (kierownik Zakładu Strategii Marketingowych w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie), Grzegorza Kitę (prezes i właściciel Sport Management Polska), Mateusza Kusznierewicza (sporowiec i przedsiębiorca), czy też Pawła Gniadka (dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR Tauron Polska Energia SA).
Nasz portal został patronem medialnym wydarzenia, a Piotr Kasprzyk, redaktor naczelny, będzie moderatorem panelu dyskusyjnego „Szanse rozwoju marketing sportowego w Polsce”.
Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie konferencje.pb.pl. W razie pytań warto zadzwonić (22 333 97 77) lub napisać (szkolenia@pb.pl).