Działania PZPN docenione
Akcja #WszyscyNaPuchar, którą Polski Związek Piłki Nożnej zachęcał do udziału w meczu finałowym Pucharu Polski, została doceniona przez UEFA.

Na corocznych warsztatach „KISS Marketing Best Practices and Trends Workshop” polska kampania znalazła się w pierwszej trójce działań angażujących kibiców w sieci (Best Digital Fan Engagement Campaign).
UEFA doceniła wieloplatformowość działań, a także konkursy reklamy na Facebooku i osiągnięcie celu kampanii, czyli liczbę fanów, którzy pojawili się na Stadionie Narodowym.
W tej kategorii Polacy ustąpili Chorwatom i Francuzom. Ci pierwsi w styczniu wystartowali z akcją „Be Proud”, która miała na celu zwiększenie zaangażowania fanów drużyny narodowej w mediach społecznościowych.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Piłka nożna we krwi – RCKiK w Katowicach wręczy bilety na mecze Betclic 1. i 2. Ligi krwiodawcom
Od marca do czerwca 2025 roku dla osób, które oddadzą krew w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach lub wybranych Terenowych Oddziałach w województwie śląskim, RCKiK w Katowicach oraz Betclic przygotowali vouchery, które można wymienić na podwójny bilet na mecz piłki nożnej lokalnych klubów.



