Continental sponsorem Euro
Niemiecka firma Continental zajmująca się produkcją opon została oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie (2012) oraz we Francji (2016).
– Po całkowicie satysfakcjonujących doświadczeniach z UEFA EURO 2008 w Austrii i Szwajcarii chcieliśmy jeszcze wzmocnić naszą pozycję na runku europejskim, dzięki tym dwóm umowom sponsorskim. Takie cechy jak pasja, precyzja i duch drużyny wyrażane są szczególnie dobrze na światowych turniejach piłkarskich i to idealnie pasuje do nas, jako do marki premium oraz generalnie jako do marki Continental. Drugi największy turniej na świecie daje ci mnóstwo uwagi w krajach sąsiadujących, którę są strategicznie ważne na rosnącym rynku wschodniej Europy, a także w Azji i Ameryce Południowej – stwierdził Nikolai Setzer, członek Rady Nadzorczej Continental.
Głos w sprawie parafowanej umowy zabrał także Guy-Laurient Epstein, dyrektor marketingu UEFA. – Wspaniale jest znowu powitać Continental w rodzinie sponsorów UEFA EURO. Continental aktywnie wspierał piłkę nożną przez wiele lat. To duże osiągnięcie dla UEFA mieć za sponsora UEFA EURO 2012 i 2016 tak dużą i zaufaną firmę jak Continental. Jesteśmy zaszczyceni mogąc powitać ich na pokładzie. Jesteśmy podekscytowani pracą z Continental przy naszej wspólnej misji – sprawienia, że EURO 2012 i 2016 będą niezapomnianymi imprezami – stwierdził pracownik piłkarskiej federacji.
Continental w poprzednim roku kalendarzowym zanotował dochody w wysokości 26 miliardów dolarów, co stawia firmę na pozycji czołowego producenta części samochodowych na świecie. Departament opon Continental jest także partnerem Mistrzostw Świata w roku 2014 (Brazylia) i rozgrywek o Puchar Niemiec.