19.10.2011 11:55

W TVP cenią \”Sport\”

Okazuje się, że jeśli jakaś firma chce zapłacić krocie za reklamę telewizyjną to powinna wykupić czas reklamowy przed wiadomościami sportowymi na TVP...

Tęgie głowy pracują w Telewizji Publicznej. Co do tego od wielu lat nie ma nikt wątpliwości. Ostatnio jeszcze tęższe głowy musiały trafić do działu marketingu TVP.

Według najnowszej oferty reklamowej to właśnie puszczenie reklamy przed magazynem sportowym jest najdroższą inwestycją ze strony reklamodawców. Za 30 sekundowy klip przez magazynem "Sport" trzeba zaplacić 96 tysięcy złotych! Co ciekawe to o trzy tysiące złotych więcej niż wykupienie czasu antenowego przed emisją popularnego serialu "M jak miłość".

Najwidoczniej marketingowcy TVP uznali, że "Sport" przyciąga najwięcej kibiców (szczególnie w środy, bo właśnie wtedy oferta jest najwyższa). Myślę, że dla fanów magazynu sportowego TVP może to oznaczać tylko jedno – mniej reklam przed ich ulubionymi "pięcioma" minutami każdego dnia… szczególnie w środę. 

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing