13.05.2014 21:34

Lewandowski w kampanii Coca-Coli

Coca-Cola, która jest oficjalnym partnerem piłkarskich Mistrzostw Świata, rozpoczęła promocję „Odbierz piłkę. Podaj dalej”. Do zdobycia jest 150 tysięcy futbolówek.


Akcja potrwa do 30 czerwca. Wspiera ją spot reklamowy, w którym pojawia się Robert Lewandowski. 
 
– Ruch i pozytywne emocje z nim związane, dają impuls do działania i dzielenia się radością. Dlatego Coca-Cola od wielu lat angażuje się w promocję sportu i aktywności fizycznej, począwszy od największych wydarzeń sportowych na świecie, jak zbliżające się Mistrzostwa Świata FIFA 2014, aż po lokalne inicjatywy, takie jak turniej Coca-Cola Cup czy program Lider Animator. Wiemy, że takie wydarzenia są inspiracją dla innych do działania, dlatego wierzymy, że tysiące Polaków zaangażuje się w naszą akcję i będzie czerpać radość z ruchu. A młodzi zawodnicy Coca-Cola Cup, do których trafią w tym roku "mistrzowskie" piłki wyrosną na takie gwiazdy jak Robert Lewandowski, który właśnie tam zaczynał swoja piłkarska karierę, a teraz jest inspiracją dla wielu młodych osób – powiedziała Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola, w Coca-Cola Poland Services.
 
Za kreację spotów odpowiada agencja McCann. Aktywacja digitalowa (Facebook) – agencja Next.Strona, www – K2 Internet. Przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński