Z kraju
Tauron sponsorem całej polskiej koszykówki
09.05.2014 14:41
Tauron sponsorem całej polskiej koszykówki
Tauron rozszerza zakres sponsoringu w koszykówce. Od 1 kwietnia jest tytularnym sponsorem ekstraklasy koszykarek, która nosi nazwę Tauron Basket Liga Kobiet.
Firma pozostaje również sponsorem ekstraklasy mężczyzn oraz reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy.
– To dla nas ogromne wyróżnienie, że firma Tauron Polska Energia, chcąc budować swoją markę poprzez sport, w tak dużym stopniu angażuje się w koszykówkę. My dzięki temu możemy się rozwijać i być lepszymi pod względem sportowym, jak i marketingowym – uważa Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki i wiceprezes zarządu Polskiej Ligi Koszykówki S.A.
– Tauron jest sponsorem tytularnym Polskiej Ligi Koszykówki od 2010 roku. Ma ogromny wpływ na rozwój Tauron Basket Ligi, a dotychczasowa współpraca i jej efekty pokazały, że warto zainwestować w całą polską koszykówkę na najwyższym szczeblu, czyli także w obie reprezentacje oraz ekstraklasę koszykarek – dodaje Jacek Jakubowski, prezes Zarządu Polskiej Ligi Koszykówki S.A. i sekretarz Generalny Polskiego Związku Koszykówki.
Tauron będzie sponsorować całą polską koszykówkę na najwyższym szczeblu. Rozgrywki ekstraklasy koszykarek noszą od kwietnia nazwę Tauron Basket Liga Kobiet, a liga męska organizowana przez Polską Ligę Koszykówki już od 2010 rozgrywana jest pod szyldem Tauron Basket Ligi.
Firma była głównym sponsorem reprezentacji mężczyzn już przed rokiem. Teraz postanowiono przedłużyć i rozszerzyć zakres współpracy. Wspierane przez Tauron reprezentacje Polski będą w te wakacje rywalizować w eliminacjach do przyszłorocznych mistrzostw Europy.
– Jesteśmy z koszykówką od 2009 roku. Zadowalające wyniki promocyjne sprawiły, że postanowiliśmy zwiększyć nasze zaangażowanie w tę dyscyplinę. Mamy jednak nadzieję na większy postęp w unowocześnianiu marketingowym współpracujących z nami struktur oraz zdecydowanie lepszy poziom sportowy. Przyniesie to korzyści zarówno związkowi, lidze, klubom, jak i sponsorom. Koszykówka zasługuje na lepszą pozycję w naszym kraju, dlatego z jeszcze większym zaangażowaniem włączamy się w jej rozwój – mówi Paweł Gniadek, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej i PR Tauron Polska Energia S.A.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.