09.05.2014 14:41

Tauron sponsorem całej polskiej koszykówki

Tauron rozszerza zakres sponsoringu w koszykówce. Od 1 kwietnia jest tytularnym sponsorem ekstraklasy koszykarek, która nosi nazwę Tauron Basket Liga Kobiet.


Firma pozostaje również sponsorem ekstraklasy mężczyzn oraz reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy.
 
– To dla nas ogromne wyróżnienie, że firma Tauron Polska Energia, chcąc budować swoją markę poprzez sport, w tak dużym stopniu angażuje się w koszykówkę. My dzięki temu możemy się rozwijać i być lepszymi pod względem sportowym, jak i marketingowym – uważa Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki i wiceprezes zarządu Polskiej Ligi Koszykówki S.A.
 
– Tauron jest sponsorem tytularnym Polskiej Ligi Koszykówki od 2010 roku. Ma ogromny wpływ na rozwój Tauron Basket Ligi, a dotychczasowa współpraca i jej efekty pokazały, że warto zainwestować w całą polską koszykówkę na najwyższym szczeblu, czyli także w obie reprezentacje oraz ekstraklasę koszykarek – dodaje Jacek Jakubowski, prezes Zarządu Polskiej Ligi Koszykówki S.A. i sekretarz Generalny Polskiego Związku Koszykówki.
 
Tauron będzie sponsorować całą polską koszykówkę na najwyższym szczeblu. Rozgrywki ekstraklasy koszykarek noszą od kwietnia nazwę Tauron Basket Liga Kobiet, a liga męska organizowana przez Polską Ligę Koszykówki już od 2010 rozgrywana jest pod szyldem Tauron Basket Ligi.
 
Firma była głównym sponsorem reprezentacji mężczyzn już przed rokiem. Teraz postanowiono przedłużyć i rozszerzyć zakres współpracy. Wspierane przez Tauron reprezentacje Polski będą w te wakacje rywalizować w eliminacjach do przyszłorocznych mistrzostw Europy.
 
– Jesteśmy z koszykówką od 2009 roku. Zadowalające wyniki promocyjne sprawiły, że postanowiliśmy zwiększyć nasze zaangażowanie w tę dyscyplinę. Mamy jednak nadzieję na większy postęp w unowocześnianiu marketingowym współpracujących z nami struktur oraz zdecydowanie lepszy poziom sportowy. Przyniesie to korzyści zarówno związkowi, lidze, klubom, jak i sponsorom. Koszykówka zasługuje na lepszą pozycję w naszym kraju, dlatego z jeszcze większym zaangażowaniem włączamy się w jej rozwój – mówi Paweł Gniadek, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej i PR Tauron Polska Energia S.A.
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński