06.05.2014 08:50

Polskapresse z Ekstraklasą

Ekstraklasa SA zyskała patrona prasowego. Została nim Grupa Wydawnicza Polskapresse. Czy ta współpraca oznacza atrakcje dla kibiców? Jak najbardziej.

Polskapresse z Ekstraklasą

Czytelnicy mogą wziąć udział w konkursach organizowanych przez regionalne redakcje Polskapresse – Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Dziennik Zachodni, Gazetę Krakowską, Gazetę Wrocławską, Głos Wielkopolski czy Nasze Miasto. Wystarczy wysłać w podanym terminie zdjęcie prezentujące pozytywne kibicowanie z przyjaciółmi lub rodziną. Można wygrać wejściówki na mecze. 
 
– Ekstraklasa ma swoje kluby aż w jedenastu województwach. Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy z Grupą Polskapresse będziemy mogli jeszcze łatwiej dotrzeć do kibiców klubów Ekstraklasy i zapewnić im dodatkowe atrakcje poza weekendami, które spędzają z najpopularniejszą ligą w Polsce – twierdzi Łukasz Łazarewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie S.A.
 
– Jesteśmy zaszczyceni możliwością współpracy z Ekstraklasą i rozszerzeniem dotychczasowej działalności. Od dawna pracujemy bowiem blisko z klubami Ekstraklasy jak Lech Poznań czy Śląsk Wrocław. Wśród czytelników tytułów wchodzących w skład Grupy Polskapresse jest bardzo wielu kibiców, którzy z pewnością z zadowoleniem przyjmą wspólne akcje, które dla nich przygotowaliśmy – dodaje Paweł Pakosz, marketing manager Grupy Wydawniczej Polskapresse.
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński