06.05.2014 08:39

Saleta w kampanii Kruger&Matz

Marka Kruger&Matz rozpoczęła kampanię „It's your life just take it”. Do promocji jej urządzeń mobilnych oraz sprzętu audio zaproszono dwóch ambasadorów.

Saleta w kampanii Kruger&Matz
Przemysław Saleta oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk pojawiają się w spotach reklamowych, w których opowiadają o tym jak pokonali przeciwności losu.
 
Reklamy emitowane są w TVP, TVN24, a także w sieciach kin Multikino i Cinema City. Kampania stawia także na media społecznościowe i internet. Aktywność firmy zawuażalna jest na Google Ads oraz kanale YouTube. 

W ramach akcji pojawią się również billboardy na około 150 nośnikach w całej Polsce.
 
Kampanię realizuje agencja Mapi. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediapol, a za komunikację odpowiada agencja 38PR. Projekt potrwa do końca września 2014 roku.

Marka rozpoczęła także konkurs. Od 1 maja można rejestrować zgłoszenia na stronie www.krugermatz.com/itsyourlife. Wystarczy przesłać zdjęcie lub film prezentujący pasję i zaangażowanie w jej realizację. Na uczestników konkursu czeka wiele nagród m.in. słuchawki, tablety i smartfony Kruger&Matz, ale przede wszystkim nagroda główna – 50 tysięcy złotych na sfinansowanie realizacji pasji dla zwycięzców konkursu.
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński