Coca-Cola na Narodowym
Wygląda na to, że dwa główne warszawskie stadiony sygnowane będą markami popularnych napojów. Stadion Narodowy będzie wkrótce Coca-Cola Areną?
Do przetargu na sponsora tytularnego głównego stadionu Mistrzostw Europy w piłce nożnej przystąpiło kilka dużych koncernów. Jak informuje dziennik "Fakt", najbliżej do sfinalizowania umowy jest producent napojów – firma Coca-Cola.
Spośród czeterch stadionów, które powstały z myślą o Euro 2012, tylko jeden z nich ma pieniądze z tytułu sponsoringu tytularnego – jest nim PGE Arena w Gdańsku. W ciągu pięciu lat trwania kontraktu, operator stadionu zarobi blisko 35 milionów złotych.
Jak twierdzi dziennikarz "Faktu", faworytem w wyścigu o Stadion Narodowy jest światowy koncern Coca-Cola, mimo zaprzeczającej odpowiedzi ze strony rzecznika Narodowego Centrum Sportu. – Już od dłuższego czasu prowadzimy ten proces i podejmujemy rozmowy z kilkoma firmami. Nie ma jakiegoś konkretnego terminu finalnego rozmów. Myślę, że może to nastąpić na początku przyszłego roku. Zdecydowanego faworyta na obecną chwilę nie ma – mówi Daria Kulińska, rzecznik prasowy NCS.