13.10.2011 18:35

Ciszewski z nową usługą

SportLevel - \"Show me the money\" to nowa usługa w zakresie konsultingu sportu, która stworzona została przez Ciszewski Marketing Sportowy i Ciszewski PR.

Jej głównym celem jest efektywne finansowo planowanie i zarządzanie marketingiem sportowym. Przeznaczona jest przede wszystkim dla firm i instytucji sportowych.
 
– Widoczny w Polsce brak skutecznego dialogu i zrozumienia wzajemnych potrzeb pomiędzy przedstawicielami biznesu a instytucjami sportowymi, doskwiera obydwu stronom – przyznaje Jerzy Ciszewski, prezes Grupy Ciszewski.
 
– Decyzje sponsoringowe firm często są nietrafione bądź podejmowanie ad hoc. Z kolei instytucje sportowe nie wykorzystują swojego potencjału, aby zachęcić inwestorów. Tymczasem brak skutecznych działań sponsoringowych to niska efektywność finansowa zarówno dla sportowców, klubów i związków sportowych, jak firm je finansujących. Wierzymy, że dzięki tej usłudze jesteśmy w stanie to zmienić – dodaje.
 
– SportLevel właściwie otwiera nowy rozdział marketingu sportowego. Dzisiaj główną korzyścią z inwestycji w polski sport jest tzw. „ekspozycja logo” a  dzięki temu proste budowanie znajomości  marki w grupach docelowych.  Dla dojrzałego marketingu jest to jednak oferta zbyt ograniczona i główna z przyczyn omijania sportu przez duże firmy i budżety. Dlatego SportLevel –  z jednej strony podnosi poprzeczkę wymagań i oczekiwań świata sportu i biznesu wobec siebie –  ale z drugiej strony pomaga ten wysoki poziom osiągnąć. I na tym polega jego wyjątkowość – twierdzi Grzegorz Kowalski, Sport Unit Director SMG/KRC.
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński