19.02.2014 07:00

Powerade pobiegnie

Powerade – czołowa marka wśród napojów izotonicznych w Polsce, został Partnerem Głównym tegorocznego ORLEN Warsaw Marathon.

Powerade pobiegnie

W ramach współpracy dostarczy produkt dla biegaczy do stref nawodnienia na trasie zawodów oraz przygotuje szereg atrakcji dla publiczności.

Zaangażowanie Powerade w ORLEN Warsaw Marathon stanowi kontynuację misji edukacyjnej marki. Jej przesłaniem jest uświadamianie sportowców-amatorów o konieczności właściwego nawodnienia w trakcie wysiłku fizycznego i przybliżanie im korzyści płynących z konsumpcji Powerade podczas uprawiania sportu.

– Jest nam bardzo miło, iż kolejna uznana w świecie sportu marka dołącza do portfolio sponsorskiego ORLEN Warsaw Marathon. Jesteśmy przekonani, iż każdy z naszych Partnerów właściwie wykorzysta wzrastający potencjał aktywności fizycznej Polaków, startujących w maratonie i imprezach towarzyszących – stwierdził Sebastian Chmara, dyrektor ds. komunikacji ORLEN Warsaw Marathon.

– ORLEN Warsaw Marathon to jedna z najważniejszych imprez biegowych w Polsce. Doskonale pokazuje to liczba zawodniczek i zawodników, którzy stanęli na starcie w ubiegłym roku i stale wzrastająca ilość chętnych do sprawdzenia swoich możliwości podczas zbliżającej się edycji. Chcemy być blisko biegaczy
i zapewniać im najlepszy produkt do nawadniania, stąd nasza decyzja o nawiązaniu współpracy  – wyjaśnia Damian Podawca, kierownik marki Powerade w Coca-Cola Poland Services.

Logo marki Powerade – dzięki współpracy z ORLEN Warsaw Marathon – będzie obecne na numerach startowych zawodników oraz we wszystkich materiałach wizualnych, przygotowanych przez organizatorów.  Produkt natomiast będzie dostępny dla zawodników przed, w trakcie i po zakończeniu rywalizacji. 

W biegu na 10 km, towarzyszącemu głównemu maratonowi, weźmie udział Robert Korzeniowski. Czterokrotny Mistrz Olimpijski w chodzie sportowym przedłużył właśnie umowę ambasadorską z Powerade na rok 2014, kontynuując swoje zaangażowanie w projekty edukacyjne marki. – Jestem zbudowany obserwując jak wiele ludzi zaczyna traktować aktywność fizyczną i bieganie jako stały i ważny element swojego życia. Cieszę się również z faktu, że zwiększa się odsetek uświadomionych sportowców-amatorów, rozumiejących rangę prawidłowego nawodnienia i że będę miał okazję wspólnie z nimi startować – mówi Robert Korzeniowski.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing