15.07.2014 10:59

Kampania karnetowa GKS

GKS Katowice z początkiem lipca zaczął realizować kampanię marketingową #JaNadalTymZyje, promującą sezon 2014/2015.


Pierwszym jej etapem była prezentacja grafiki oraz plakatów z hasłem #JaNadalTymZyje w Katowicach. Następnie piłkarze pierwszego składu pokazali się w specjalnych koszulkach i okularach. 
 
Teraz przyszedł czas na spot. Głównym założeniem działań klubu jest przedstawienie ludzi, którzy  chcą wspierać GieKSę w dążeniu do ambitnych celów. Każdy z nich ma swoje zajęcia, pasje, chwile radości i smutku. Ale łączy ich jedno. Każdy z nich bez wahania opowiada o swoich wrażeniach z GieKSy: „Ja nadal tym żyję!”. 
 

Kampania prowadzona jest także w mediach społecznościowych, czyli na Facebooku, Twitterze i Instagramie.
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński