Dyskont na strojach Wisły?
Według informacji „Gazety Krakowskiej”, Wisła Kraków ma szansę na pozyskanie nowych sponsorów, co pozwoliłoby na poprawę finansów w klubie.


Ponoć do zawarcia porozumień jest bardzo blisko. Głównym kandydatem na sponsora strategicznego, którego logo pojawiłoby się na koszulkach „Białej Gwiazdy”, jest sieć dyskontów Biedronka. Firma miałaby rocznie przelewać na konto Wisły około 3 miliony złotych.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Justyna Gdowska o rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym: to impuls do dalszych działań
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". – Sądzę, że dla całego środowiska sportowego to ważne zestawienie, motywujące do jeszcze ciekawszych pomysłów, projektów, realizacji. Wyróżnienie w rankingu to zawsze miłe zaskoczenie i docenienie dotychczasowej pracy, a także impuls…



