17.07.2014 11:45

PepsiCo nadal partnerem Legii Warszawa

Legia Warszawa i PepsiCo ogłosiły, że będą kontynuowały swoją współpracę marketingowo-promocyjną, która rozpoczęła się w lipcu 2011 roku.


Teraz kooperacja została przedłużona na okres kolejnych trzech lat.
 
PepsiCo i Legia wprowadziły do umowy o współpracy kilka zmian pozwalających skupić się na rozwijaniu tych jej aspektów, które zapewnią maksymalizację korzyści dla obu stron. W związku z tym bieżąca współpraca skoncentruje się na bezpośrednim dotarciu do kibiców i konsumentów, a także na samej piłce nożnej. W efekcie PepsiCo mocniej zaangażuje się w sprzedaż napojów ze swojego portfolio na terenie stadionu.
 
Marka Gatorade zostanie także nowym oficjalnym sponsorem Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa, natomiast prawa firmy jako sponsora tytularnego Pepsi Arena wygasną z końcem 2014 roku.
 
– Jesteśmy w PepsiCo bardzo zadowoleni z tego, jak układała się nasza współpraca z Legią Warszawa od 2011 roku, dlatego będziemy kontynuować to udane partnerstwo przez kolejne trzy lata. Przyglądając się korzyściom biznesowym z naszej współpracy z Legią widzimy, że w nowym etapie współpracy dzięki bezpośredniemu dotarciu do kibiców i konsumentów możemy zyskać więcej zarówno w kategoriach sprzedaży, jak i budowania wizerunku, niż poprzez skupienie się na działaniu czysto wizerunkowym, jakim jest sponsoring tytularny stadionu. Dlatego chcemy teraz być bliżej kibiców i cieszymy się z nowej roli Gatorade jako oficjalnego sponsora Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa, wspaniałej inicjatywy rozwijania sportowej pasji i umiejętności wśród młodzieży – powiedziała Małgorzata Skonieczna, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej PepsiCo.
 
– Cieszymy się z podpisania nowego kontraktu sponsorskiego z PepsiCo. Jest on oznaką, że współpraca największych światowych marek z Klubem przynosi długofalowe korzyści. Okres współpracy z PepsiCo to dynamiczny rozwój Klubu w wielu obszarach, którego elementem jest zdobycie tytułu mistrza Polski. Od czasu kiedy używamy nazwy Pepsi Arena notujemy wzrost zainteresowania nie tylko naszym klubem, ale również tym wspaniałym stadionem, spełniającym kryteria 4. kategorii UEFA. Cieszymy się również z objęcia sponsoringiem Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa, ponieważ pokazuje to wzrastającą świadomość pozytywnego wizerunku piłki młodzieżowej, a dla nas jest potwierdzeniem dobrze obranej strategii rozwoju klubu – dodał Jakub Szumielewicz członek zarządu Legia Warszawa S.A.
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński