11.02.2014 07:00

Gdynia stolicą koszykówki

Już 15 lutego Gdynia zamieni się w koszykarską stolicę Polski. Na parkiecie hali Gdynia Arena zmierzą się ze sobą dwie wyjątkowe drużyny.

Gdynia stolicą koszykówki

Mowa o reprezentacji Polski i zespole Gwiazd Basket Ligi Kobiet. Widowiskowe wejścia pod kosz, nieszablonowe podania oraz rzuty z nietypowych pozycji – tych nieodłącznych elementów koszykówki z całą pewnością nie zabraknie podczas sobotniego spotkania. Kibice zgromadzeni na trybunach hali Gdynia Arena będą mogli podziwiać popisy najlepszych polskich zawodniczek  z Agnieszką Szott-Hejmej, Magdaleną Leciejewską i Małgorzatą Misiuk na czele. W drużynie Gwiazd Basket Ligi Kobiet wystąpią natomiast znane z parkietów WNBA: Sharnee Zoll-Norman, Allie Quigley i Jantel Lavender.

Najlepsze koszykarski zaprezentują swoje umiejętności również podczas konkursów zręcznościowych oraz rywalizacji w rzutach za 3 pkt. Wyjątkowe atrakcje czekają również na kibiców. Niespodzianki dla fanów kobiecego basketu przygotował także Oficjalny Partner imprezy – marka napojów izotonicznych 4MOVE. Fani koszykówki mogą spodziewać się m.in: konkursu rzutów z połowy boiska oraz licznych zabaw sportowych, w których będzie można zdobyć produkty i gadżety 4MOVE oraz FRUGO, a także wygrać roczny zapas napojów izotonicznych 4MOVE. Przez cały czas trwania imprezy, kibicom towarzyszyć będą także hostessy 4MOVE, które dostarczą wszystkim zgromadzonym energię niezbędną do żywiołowego dopingu.

– Koszykówka to niezwykle widowiskowa dyscyplina sportu wymagająca połączenia doskonałych umiejętności technicznych i świetnego przygotowania fizycznego. Jesteśmy niezwykle dumni z możliwości uczestniczenia w tym niezwykłym wydarzeniu, jakim jest Mecz Gwiazd Basket Ligi Kobiet. Marka 4MOVE od lat aktywnie wspiera polski sport i uczestniczy w jego rozwoju. Mecz Gwiazd to dopiero pierwszy element naszej długofalowej współpracy z PZKosz. Jesteśmy przekonani, że wspólne działania i podejmowane aktywności przyczynią się do szybkiego rozwoju koszykówki kobiet w Polsce – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing