25.07.2014 10:15

Keno partnerem strategicznym

Ekstraklasa S.A. za pośrednictwem Twittera poinformowała o kolejnej współpracy. Tym razem podpisano umowę z partnerem strategicznym.

Keno partnerem strategicznym

Została nim marka Keno, która należy do Totalizatora Sportowego. Kontrakt będzie obowiązywać do końca obecnego sezonu.
 
Na mocy współpracy Totalizator Sportowy nabył prawa do świadczeń w ramach pakietu marketingowego „partner strategiczny”. To drugi największy, po „sponsorze tytularnym”, z pakietów marketingowych oferowanych przez Ekstraklasę S.A.
 
– Jestem dumny, że możemy ogłosić nawiązanie współpracy z firmą, która wspiera polski sport od ponad 60 lat – powiedział prezes zarządu Ekstraklasy S.A., Bogusław Biszof. – Marka Ekstraklasa systematycznie zyskuje na wartości. Dowodem tego jest pozyskanie przez Ekstraklasę kolejnego partnera o znanej i lubianej na rynku marce.
 
– Keno to bardzo dynamiczna gra, to pozytywne emocje i świetna rozrywka. Podobnie jest  z  meczami Ekstraklasy. Dlatego właśnie marka Keno pojawi się na polskich stadionach piłkarskich – dodał Wojciech Szpil, prezes zarządu Totalizator Sportowy Sp. z o. o.  Stając się partnerem strategicznym Ekstraklasy powracamy – po latach nieobecności – do wspierania polskiej piłki nożnej – dodał.
 
Ekspozycja partnera strategicznego na stadionach Ekstraklasy to m.in. kubiki w boiskowych narożnikach, reklama 3D oraz reklama na bandach LED. Ponadto logotypy KENO pojawią się m.in. na ściankach do wywiadów TV oraz na oficjalnej stronie rozgrywek Ekstraklasa.org. 
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński