04.08.2014 10:47
Tyskie za Piasta
Ekstraklasowy Śląsk Wrocław nie będzie dłużej współpracować z marką Piast z portfela Carlsberg. Teraz partnerem będzie Tyskie należące do Kompanii Piwowarskiej.
Z Piastem umowa wygasła z dniem 30 czerwca 2014 i nie zdecydowano się na prolongowanie umowy.
– Wspieraliśmy klub ponad 10 lat, będąc z drużyną w tych dobrych i tych trudnych momentach. Rozstajemy się w zgodzie. Życzymy wielu sukcesów drużynie, a fanom – radości kibicowania – powiedział Piotr Chęcielewski, wiceprezes marketingu w Carlsberg Polska.
– Nasza współpraca z marką Piast była udana i owocna. Rozstajemy się w przyjaźni i zrozumieniu. Dziękujemy firmie za długoletnie wsparcie i zaangażowanie w rozwój klubu i drużyny – dodał Paweł Żelem, prezes WKS Śląsk Wrocław SA.
Umowę z marką Tyskie podpisano na trzy lata. Logo sponsora pojawi się na biletach, plakatach oraz innych materiałach promocyjnych klubu, a także stronie internetowej i pasku sponsorskim.
– Tyskie od lat wspiera wrocławskie drużyny sportowe i pojawia się na wielu wydarzeniach w mieście. Cieszymy się, że zostajemy partnerem drużyny i stadionu, które są symbolami Wrocławia – przyznał Marek Marcinkiewicz, starszy kierownik marki Tyskie. – Uważamy, że sportowcy, którzy dostarczają swoim fanom tak wiele emocji, zasługują na jak największe wsparcie. Liczymy, że współpraca z klubem Śląsk Wrocław i Stadionem Wrocław przyniesie korzyść zarówno drużynie, jak i jej fanom – dodał.
– Wielkie firmy powinny się trzymać razem, dlatego cieszę się, że Śląsk Wrocław pozyskał do współpracy takiego partnera jak Tyskie. Jestem przekonany, że podpisana dzisiaj umowa przyczyni się do dalszego rozwoju naszego klubu, a doświadczenie marki Tyskie we wspieraniu polskiego i przede wszystkim wrocławskiego sportu przełoży się na wyniki Śląska – przyznał Paweł Żelem, prezes zarządu WKS Śląsk Wrocław SA.
Dzięki umowie nie tylko z klubem, ale i ze spółką Wrocław 2012 Tyskie stało się jedyną marką piwną obecną na Stadionie Wrocław. Będzie ono dostępne w strefie gastronomicznej stadionu, a logotypy Tyskiego pojawią się podczas meczów drużyny na bandach sponsorskich.
Bartosz Burzyński