02.08.2014 13:00

Dwaj partnerzy TdP

Nata Aqua została oficjalną wodą mineralną 71. edycji Tour de Pologne, który rozpocznie się 3 sierpnia. Z kolei partnerem logistycznym będzie firma Geodis.


Producentem wody jest Lonza Nata, firma oparta w stu procentach na polskim kapitale. Od wielu lat wspiera ona wiele imprez sportowych. 
 
Z kolei Geodis to francuska grupa zajmująca się na co dzień logistyką i łańcuchem dostaw. W Polsce rozwija się jako Geodis Calberson Polska. Na czas imprezy firma zapewni flotę ponad 20 ciężarówek, które codziennie będzie przewozić ponad 160 ton sprzętu.
 
– Tour de Pologne to niezwykle wymagające przedsięwzięcie pod względem logistycznym. Olbrzymia machina musi przemierzyć całą Polskę. Na przykład, jeden z etapów kończy się w Warszawie, następny rozpoczyna się w Kielcach i kończy w Rzeszowie. To oznacza, że po zakończeniu etapu w Warszawie wszystkie rzeczy trzeba załadować na TIRy i przejechać do Rzeszowa. Tam w środku nocy rozpoczyna się rozładowywanie i ekipy techniczne rozpoczynają budowę miasteczka, tak, aby na przyjazd kolarzy wszystko było gotowe. Tym bardziej cieszę się z nawiązania współpracy z Geodis, która jest potężną firmą i na pewno będzie nam łatwiej przeprowadzić tegoroczny Tour de Pologne – przyznał Czesław Lang, dyrektor generalny TdP. 
Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński