04.01.2014 07:18

Akcja zakończyła się sukcesem

Spontaniczna akcja internetowa zapoczątkowana przez Jakuba Bednaruka przełożyła się na realne spełnienie potrzeb podopiecznych domów dziecka.

O przeprowadzonej na Twitterze akcji oznaczonej hashtagiem #czapkaiwana pisaliśmy już tutaj. W dużym skrócie za każde „ćwierknięcie” z tym hashtagiem władze klubu siatkarskiego AZS Politechnika Warszawska zdecydowały się przekazać pięć złotych na kupno zimowych czapek dla podopiecznych domów dziecka.

Choć akcja trwała bardzo krótko to przyniosła wymierne efekty. W sumie zanotowano ponad 20 tysięcy wpisów ze wspomnianym wcześniej hashtagiem z czego 3,3 tysiące było unikatowe – daje to uzbieraną kwotę na poziomie 16,7 tysiąca złotych.

Dzięki wsparciu sponsorów klubu te wirtualne pieniądze uda się przełożyć na rzeczywiste czapki, które główny „bohater” akcji – Ivan Kolev osobiście wręczy dzieciakom.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing