07.09.2014 08:56
nc+ promuje sport
Od 8 września będziemy świadkami kampanii reklamowej promującej ofertę sportową platformy nc+. Wszystko pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze”.
Działania obejmą telewizję, radio, prasę oraz internet. – Pokażemy z lekkim przymrużeniem oka, jak sport towarzyszy kibicom w życiu codziennym, jak wielką jest pasją. W trakcie transmisji sportowych przeżywamy wielkie emocje, które towarzyszą nam jeszcze długo po odejściu od telewizora. Chcemy je dzielić z innymi, przeżywamy pasjonujące mecze, spektakularne zagrania, ale też chętnie podpowiedzielibyśmy trenerowi ulubionej drużyny, jaki skład powinien wystawić w najbliższym meczu. To wszystko staraliśmy się uchwycić w spotach promujących ofertę sportową nc+ – mówi Jacek Balicki, dyrektor ds. marketingu nc+
Spoty reklamowe – 30 i 15 sekundowe – będą emitowane do końca października na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym m.in.: TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN7, Discovery, MTV Polska, FOX, National Geographic oraz kanałach własnych platformy nc+.
Kampania w radiu obejmie rozgłośnie ogólnopolskie m.in. RMF FM, Radio Zet i Trójkę oraz rozgłośnie lokalne, w których promowane będą żużel i piłka ręczna. Reklamy ukażą się także prasie i internecie. Zobaczyć je będzie można m.in. w „Przeglądzie Sportowym”, „Gazecie Wyborczej”, tytułach Polskapresse, „Tele Tygodniu”, „To&Owo”, „Polityce”, „Newsweeku”, „Piłce Nożnej” oraz portalach: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, a także przegladsportowy.pl i sportowefakty.pl. Komunikacja wspierająca prowadzona będzie również w mediach społecznościowych.
Kreacje do kampanii przygotowała Agencja Saatchi&Saatchi. Media zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia.
Bartosz Burzyński