17.12.2013 07:00

Brazuca w Polsce

adidas i Ekstraklasa z przyjemnością informują o zawarciu umowy, na mocy której adidas został Oficjalnym i Wyłącznym Dostawcą Piłek Nożnych dla Ekstraklasy.

Brazuca w Polsce

Umowa obowiązuje od początku sezonu 2014/15 i będzie ważna przez dwa sezony. Oficjalną piłką Ekstraklasy będzie brazuca – oficjalna piłka Mistrzostw Świata 2014™. – Umowa pomiędzy adidas a Ekstraklasą umacnia pozycję adidas, jako lidera rynku futbolowego w Polsce. Dzięki tej umowie na boiska Ekstraklasy trafi brazuca, najlepsza i najbardziej zaawansowana technologicznie piłka adidas. Będzie to model specjalnie przygotowany dla rozgrywek Ekstraklasy, dlatego jestem przekonany, że przypadnie do gustu zarówno piłkarzom, jak i kibicom – mówi Artur Czerwonogrodzki, Country Manager adidas Poland. 

 
– Ekstraklasa wchodzi do zacnego grona, w którym są już UEFA czy też ligi niemiecka i francuska. Wierzę, że współpraca z adidas zwiększy zainteresowanie oficjalną piłką Ekstraklasy, która będzie przedmiotem pożądania kibiców – mówi Bogusław Biszof, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A. 
 
Umowa została podpisana na dwa sezony. W ramach umowy przewidziane są również wspólne działania marketingowe, które mają zbudowad rozpoznawalnośd Oficjalnej Piłki Ekstraklasy, w tym szeroką promocję za pośrednictwem sieci sprzedażowych. Na mocy porozumienia kluby Ekstraklasy otrzymają również kilka tysięcy piłek, którymi rozgrywane będą mecze. 
 
Piłka będzie dostępna w sprzedaży od 10 czerwca 2014 roku, w dwóch wersjach – oficjalna piłka meczowa oraz jej replika.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing