15.09.2014 15:10

IQ Sport wśród gwiazd futbolu

IQ Sport Advisory Group jako jedyna firma z Polski wzięła udział w konferencji Soccerex Global Convention, która odbywała w dniach 8-10 września w Manchesterze.

IQ Sport wśród gwiazd futbolu


Soccerex Global Convention to największe wydarzenie biznesowe świata futbolu. W ciągu trzech dni liderzy piłkarskiego biznesu, zarządzający klubami piłkarskim i legendy futbolu na licznych warsztatach, prelekcjach i rozmowach w kuluarach wymieniali się doświadczeniami i pomysłami, jak jeszcze lepiej i efektywniej połączyć biznes z piłką nożną.

W tym roku wśród prelegentów i uczestników konferencji znaleźli się m.in. Joseph S. Blatter, Ali Bin Al Hussein, Michael Johnson, Ryan Giggs, Gianfranco Zola, Michael Owen, Barney Francis i wiele innych uznanych osobowości świata sportu.

W trakcie Soccerex Global Convencion IQ Sport Advisory Group, zaprezentowała swoje najnowsze narzędzie eFAN24.

– Udział w tak prestiżowym wydarzeniu był dla nas ogromnym wyróżnieniem i szansą na zaistnienie w świecie międzynarodowego biznesu sportowego. Mieliśmy okazję uczestniczyć w wielu ciekawy prezentacjach i spotkaniach z największymi osobowościami w piłkarskim biznesie. Mieliśmy również możliwość bezpośrednio wymienić opinie z ekspertami i praktykami biznesu sportowego. Było to także idealne miejsce do pokazania stworzonego przez naszą firmę produktu eFAN24 – komentuje Marcin Ciącio z IQ Sport.

Platforma eFAN24 to produkt opracowany przez IQ Sport z myślą o organizatorach, sponsorach i odbiorcach eventów sportowych. Koncepcja produktu bazuje na wschodzącej technologii iBeacons, realnie wspierając fanów w lepszym i łatwiejszym odbiorze widowiska sportowego, w którym uczestniczą.

Główną ideą towarzyszącą opracowywaniu eFAN24, było stworzenie narzędzia komunikacji marketingowej, które pozwoli na bezpośrednią komunikację z użytkownikami.

Platforma pozwala w czasie rzeczywistym kreować komunikaty w przestrzeni social media związane z eventami sportowymi – w trakcie ich trwania. Tym samym kieruje zainteresowanie kibiców sportowych na konkretne produkty bądź usługi towarzyszące danemu wydarzeniu. Celem jest generowanie dodatkowych źródeł dochodu dla organizatorów, a także stworzenie nowej jakości doświadczeń dla uczestników eventów sportowo – rozrywkowych.

– Platforma eFAN24 cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony zarządzających klubami sportowymi. Większość osób zwracała uwagę na fakt wykorzystania iBeacons do komunikowania się z fanami – dodaje Marcin Ciącio.

IQ Sport była jednym ze sponsorów Soccerex Global Convencion.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński