Najwięcej widzów zasiadło przed telewizorami w 11. kolejce, bo 3067 tysięcy.
Mecze T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2013/2014 w Polsce oglądać można było za pośrednictwem aż ośmiu kanałów. Były to: Canal+ Sport, Canal+ Family, Canal+ Family 2, nSport, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Eurosport 2 oraz TVP1. W sumie widzowie za pośrednictwem telewizji publicznej mieli okazję zobaczyć cztery mecze Ekstraklasy, które osiągnęły oglądalność 4521 tysięcy.
Warto nadmienić, że spotkania Ekstraklasy były również transmitowane za granicą. 33 mecze były pokazywane w 27 krajach dzięki transmisjom na antenie Eurosport 2. Dodatkowo mecze naszej ligi można było śledzić w Stanach Zjednoczonych, Niemczech czy Wielkiej Brytanii.
Spółka LIVE PARK, należąca do Ekstraklasy S.A., wyprodukowała sygnał telewizyjny w jakości HD z wszystkich 296 meczów minionego sezonu. W samej Polsce dało to 517 transmisji, ponieważ część meczów była pokazywana na żywo na kilku antenach jednocześnie.
Warto dodać, że T-Mobile Ekstraklasa to najchętniej oglądana liga w naszym kraju. W sezonie 2013/2014 średnia oglądalność każdego meczu wyniosła ponad 183 tysiące widzów, co pozwoliło na zostawienie w tyle angielskiej Premier League (75,41 tys.), hiszpańskiej Primera Division (63,01 tys.), włoskiej Serie A (19,98 tys.) oraz francuskiej Ligue 1 (8,95 tys.).
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.