Ważny ruch Anwilu
Do grona sponsorów głównych Anwilu Włocławek dołączyła Krajowa Spółka Cukrowa S.A., działająca w imieniu i na rzecz Polskich Przetworów Sp. z o.o.
Tym samym koszykarze będą promować markę Dworski. Ketchup w zamian za wsparcie zyskał ekspozycje reklamowe.
– Logo Dworski, które już od pierwszego meczu sezonu pojawi się na przedzie naszych koszulek to dopiero piąty taki znak w 22-letniej historii klubu. Jest to dowodem rangi, jaką ma dla nas współpraca z tym partnerem biznesowym – zauważył Arkadiusz Lewandowski, prezes zarządu WTK S.S.A.
– Pozyskanie Polskich Przetworów Sp. z o.o. do grona Sponsorów Głównych naszego klubu jest jak wygranie pierwszego sportowego trofeum. Sprawia dużą satysfakcję, ale jednocześnie uświadamia, że jeszcze trudniej jest powtórzyć sukces. My wierzymy, że dzięki intensywnej pracy, jaka czeka nas w tym sezonie, uda się wypracować taki ekwiwalent reklamowy, który skłoni Sponsora do pochylenia się nad kolejną umową w przyszłości – dodał Lewandowski.