09.10.2014 08:41

Skuteczne działanie Piasta

Ekstraklasowy Piast Gliwice prowadzi akcję „Nakręceni na doping”, która polega... głośnym wspieraniu drużyny. I są już jej pierwsze efekty.


W trakcie spotkań ligowych mierzony jest poziom głośności. Średnia natężenia dźwięku podczas ligowej batalii z Cracovią wyniosła 94,7. Z kolei w trakcie rywalizacji z Legią Warszawa wyniosła już 95,1. Największa wartość wyniosła – 110,7 jednostek.

W nagrodę kibice na mecz z Jagiellonią Białystok otrzymali niespodziankę. Otóż bilety będą sprzedawane z 50 procentowym rabatem.

I w taki prosty, ale skuteczny sposób klub próbuje ściągnąć na trybuny Stadionu Miejskiego jak najwięcej kibiców. Z Legią było ich 7417, z Cracovią 4100.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński