09.10.2014 17:35

6. edycja Akademii Talentów Dalkii

W październiku startuje szósta edycja Akademii Talentów Dalkii. Program stypendialny ukończyło już 100 młodych sportowców.

W ciągu 5 lat nieprzerwanej pracy Akademia Talentów Dalkii dała wsparcie stu młodym sportowcom. Kluczem doboru beneficjentów jest połączenie doskonałych wyników zarówno w sporcie, jak i w nauce. 6. edycja przyniesie rozwinięcie formuły w oparciu o nowe szkolenia, szerszą współpracę z miastami partnerskimi oraz rozbudowę programu stażów dla beneficjentów.

Głównym celem, jaki stawia sobie Dalkia, jest zbudowanie u młodych ludzi pragmatycznego podejścia do własnej kariery sportowej oraz przygotowanie ich do rozwoju zawodowego po zakończeniu przygody ze sportem. Akademia Talentów Dalkii to znacznie więcej niż tylko stypendia. Miesiąc po miesiącu sportowcy uczą się marketingu sportowego, umiejętności współpracy z biznesem przy projektach sponsoringowych, podstaw public relations i zasad kontaktowania się z mediami w ramach budowania swojego wizerunku. Przygotowanie młodych ludzi do kształtowania przyszłej kariery zawodowej jest również odpowiedzią na wymagania współczesnego rynku pracy i potencjalnych pracodawców. Dalkia, organizator Akademii, ceni unikatowe cechy ludzi sportu, nabywane podczas treningu i rywalizacji. Według przedstawicieli zarządu Dalkii, sport jest doskonałym nośnikiem wartości niezbędnych również w życiu zawodowym. W rugby nie można oszukiwać na placu gry. To twardy, ale uczciwy i bardzo integrujący sport. Możemy tu spotkać reprezentantów wszystkich charakterów ludzkich, a zawodnicy uczą się siebie nawzajem szanować. Staram się stosować te same zasady w codziennej pracy, w której jestem "kapitanem" dużego zespołu – podkreśla Gérard Bourland dyrektor generalny Dalkia Polska, wielki fan rugby, pokazując młodym kierunek, w którym zmierza kierowana przez niego firma.

Finał 5. edycji to okazja do małego podsumowania. Program ukończyło już 100 beneficjentów. Od początku działalności Akademia zrealizowała 910 godzin dydaktycznych. Do współpracy przystąpiło 65 związków i aż 363 kluby sportowe. Akademia Talentów Dalkii doczekała się 2 olimpijczyków.

6. edycja przyniesie kilka istotnych zmian. Najważniejsze kierunki to wzmacnianie współpracy z miastami partnerskimi i rozwijanie programu praktyk zawodowych dla beneficjentów. Chcielibyśmy wspólnie z partnerami pracować na warsztatach z marketingu sportowego, PR oraz social media. Bardzo liczymy na miasta przy rozwijaniu programu stażów zawodowych – argumentuje Magdalena Kempiński, dyrektor departamentu komunikacji w Dalkia Polska – Rozważamy również możliwość rozwinięcia programu w oparciu o kolejne regiony. Odświeżymy program szkoleń. Nasi beneficjenci potrzebują więcej wsparcia z zakresu produkcji telewizyjnej, technik PR i wybranych zagadnień prawa sportowego. Będziemy ćwiczyć zachowanie przed kamerą, pomożemy naszym stypendystom w nawiązaniu żywych relacji z dziennikarzami. Jedną z prowadzących szkolenia 6. edycji będzie była beneficjentka Akademii, Dominika Kulczycka, która wesprze młodszych kolegów zaawansowanym kursem nt. żywienia w sporcie.

Program jest adresowany do sportowców w wieku 14-18.
Osoby zainteresowane uczestnictwem gorąco zachęcamy do przesyłania CV wraz z informacją o wynikach w nauce na adres e-mail: akademia-talentow.dalkia@havas-se.com

ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY DO 12 PAŹDZIERNIKA 2014!

Akademia Talentów Dalkii realizuje działania w 5 miastach: Chrzanowie, Łodzi, Poznaniu, Tarnowskich Górach i Warszawie. W każdym z regionów funkcjonuje w oparciu partnerstwo pomiędzy miastem, lokalnymi mediami oraz miejscowym oddziałem firmy Dalkia. O wyborze beneficjentów decyduje wspólne głosowanie partnerów.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński