13.10.2014 12:33

BSS z nową identyfikacją wizualną

Agencja marketingu sportowego Business Sport Solutions odświeża swój wizerunek wprowadzając nowe logo oraz identyfikację wizualną.

BSS z nową identyfikacją wizualną


Business Sport Solutions zbliża się do dziesięciolecia swojej komercyjnej aktywności na styku biznesu i sportu. Systematycznie zwiększając zaangażowanie na rynku marketingu sportowego firma odnotowuje sukcesy, które stały się inspiracją dla odświeżenia własnego wizerunku. BSS jest jednym z pionierów branży marketingu i PR sportowego w Polsce. Nowy znak nawiązuje do rangi, osiągnięć i aspiracji marki.

– Tworząc symbolikę nowego logotypu staraliśmy się przekazać podstawowe idee przyświecające aktualnemu kursowi firmy, uwypuklając jej sportowy charakter i dynamiczny rozwój. Minimalistyczne godło tworzy wraz z układem typograficznym abstrakcyjną wizję olimpijskiego znicza. Szukaliśmy skojarzeń z wyczynem, atrybutami sportowego czempionatu i przewodnictwa. To wartości, które pozostaną aktualne zarówno w świecie sportu, jak i wśród naszych partnerów biznesowych – powiedział Damian Raciniewski, prezes Business Sport Solutions.

Nowa strona Business Sport Solutions dostępna jest pod adresem: www.bss75.pl.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński