08.11.2013 07:12

Fortuna sponsorem Legii

FORTUNA zakłady bukmacherskie została Sponsorem Głównym Legii Warszawa. Umowa zawarta od 1 stycznia 2014 roku, obowiązywać ma przez trzy lata.

– FORTUNA i Legia Warszawa to liderzy w swoich branżach, którzy szanują zasady prawa i zdrowej rywalizacji. Cieszymy się, że udało nam się nawiązać współpracę z tak znakomitym partnerem i liczymy, że nasze wsparcie pomoże Legii w osiąganiu jeszcze większych sukcesów. Tak w rozgrywkach krajowych, jak i w europejskich pucharach – podkreśla Leszek Haba, dyrektor rozwoju FORTUNA zakłady bukmacherskie.

Legia rozpocznie informowanie o sponsorowaniu począwszy od 1 stycznia 2014 roku nie tylko na koszulkach piłkarzy Legii, ale także na stadionie przy ulicy Łazienkowskiej, jak również na materiałach drukowanych oraz oficjalnej stronie internetowej warszawskiego klubu. FORTUNA, przewiduje ponadto szereg akcji skierowanych do kibiców.
 
– Współpraca Legii Warszawa oraz FORTUNY to mariaż idealny. Legia jest Mistrzem Polski i liderem tabeli, a FORTUNA zakłady bukmacherskie jest największym bukmacherem prowadzącym działalność m.in. w zakresie zakładów wzajemnych działającym na terenie Polski, do tego mającym długoletnie doświadczenie w sponsoringu sportu. Cieszymy się, że FORTUNA dołączyła do rodziny Legii jako Sponsor Główny i jesteśmy przekonani, że także w tym sezonie wywalczymy najwyższe trofea z logo nowego sponsora na koszulkach – mówi Bogusław Leśnodorski, prezes zarządu Legii Warszawa.
 
– Grupa FORTUNA – największy bukmacher w Europie Środkowej (działający w Polsce, Czechach oraz na Słowacji i Węgrzech) przy współpracy z Legią zamierza wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenia związane ze sponsorowaniem piłki nożnej. Grupa, działająca na rynku już od ponad 20 lat, wspierała w przeszłości m.in. niezwykle utytułowaną Spartę Praga, czy grającą w Lidze Mistrzów Slavię Praga, a obecnie jest jednym z partnerów reprezentacji Słowacji – podkreśla Leszek Haba, dyrektor rozwoju FORTUNA zakłady bukmacherskie.
 
– Pozyskanie FORTUNY jako Sponsora Głównego to nasza wielka satysfakcja i przekonanie, że współpraca przyczyni się z pewnością nie tylko do sukcesów Legii, ale także rozwoju biznesowego naszego Partnera. Legia Warszawa jest klubem, który zapewnia świetną ekspozycję medialną oraz wartość informacyjną swoim Partnerom. Dlatego jesteśmy przekonani, że obie strony osiągną znaczące i wymierne korzyści z nawiązanej współpracy. FORTUNA jest Partnerem o bardzo solidnych podstawach biznesowych, współpracującym w przeszłości ze znanymi klubami sportowymi i już teraz widzimy, że będzie także bardzo aktywny w swoich działaniach informacyjnych skierowanych do kibiców i wspierających Klub. Ważną kwestią jest także aspekt wizualny – logo FORTUNY, idealnie współgra z barwami Legii i świetnie będzie się prezentowało na koszulkach naszej drużyny – podkreśla Jakub Szumielewicz, członek zarządu i dyrektor wykonawczy Legii Warszawa.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing