30.10.2013 09:02

Wisła „za kierownicą”?

Według najnowszych doniesień krakowski klub piłkarski już niebawem rozpocznie współpracę ze znanym, niemieckim producentem samochodów.

Prasa coraz częściej spekuluje na temat ewentualnej współpracy na linii Wisła Kraków – Volkswagen. Najnowsze wieści mówią nawet o tym, że kooperacja jest już przesądzona i niebawem na koszulkach piłkarzy pojawi się logotyp producenta samochodów.

Rozmowy w tej sprawie miał prowadzić Dieter Burdenski, który świetnie zna się z Franciszkiem Smudą. Pertraktacje miały rozpocząć się na początku sezonu, ale wtedy Volkswagen oferował zbyt małą kwotę (około 2 milionów złotych). „Wiślacy” spisują się jednak w tym sezonie bardzo dobrze i niemiecka firma zwiększyła swoją propozycję.

Dowodem na toczące się rozmowy miał być sparing Wisły Kraków z Vfl Wolfsburg – głównym sponsorem tej drużyny jest bowiem Volkswagen.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing