25.10.2013 06:00

Lech TV już nadaje

Lech TV, czyli pierwszy klubowy kanał telewizyjny w Polsce rozpoczął nadawanie 24 października 2013 roku o godz. 20:00 wprost z INEA Stadionu w Poznaniu.

Dostęp do nowej telewizji będzie miało ok. 0,5 miliona mieszkańców Wielkopolski. Kanał wzbogaci ofertę programową INEA, która jest największym w tym regionie alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym.

 
Ten pierwszy klubowy kanał telewizyjny w Polsce ma na celu przybliżyć Lecha Poznań i jego zawodników szerokiej publiczności, promować klub i jego wartości oraz jednoczyć kibiców. Format będzie wzorowany na podobnych klubowych kanałach telewizyjnych w Europie Zachodniej. Najwięcej uwagi poświęci pierwszej drużynie, jednak stacja przybliży kibicom Kolejorza także zespoły juniorskie. Nie zabraknie miejsca na wspomnienia i piłkarskie popisy dawnych gwiazd Lecha. Uzupełnieniem oferty będą mecze archiwalne i bieżące retransmisje drugiej drużyny oraz Oldbojów wciąż grających w Pucharze Polski. Co godzinę Lech TV pokaże flesz informacyjny, z podsumowaniem najświeższych wydarzeń. Na żywo będzie można śledzić konferencje prasowe, a na czas meczów Lecha Poznań na INEA Stadionie utworzone zostanie specjalne studio. Ponadto z Lech TV będzie można dowiedzieć się o wszystkich wydarzeniach organizowanych przez Kolejorza, zobaczyć relacje m.in. z pikników, które regularnie odbywają się przy Bułgarskiej, czy na wielkopolskich landach.
 
Lech TV ma mieć charakter informacyjno-lifestylowy. W jej ramówce znajdą się unikatowe materiały pokazujące kulisy funkcjonowania klubu. Klubowa telewizja pokaże jak trenują i kim są na co dzień piłkarze Kolejorza. Będzie na bieżąco śledzić wydarzenia w Akademii Piłkarskiej Lecha Poznań i przedstawiać kandydatów na przyszłe gwiazdy Kolejorza. Z każdym tygodniem do ramówki stacji dochodzić będą nowe formaty. Nie zabraknie publicystyki, ale też luźnej formy i tematów niekoniecznie bezpośrednio związanych z futbolem.
 
Lech TV powstał dzięki współpracy Lecha Poznań i INEA, która od połowy 2013 roku jest Sponsorem Premium Lecha Poznań i sponsorem tytularnym INEA Stadionu w Poznaniu. Kanał będzie nadawał przynajmniej 14 godzin na dobę, a 2 godziny ramówki każdego dnia będą wypełnione materiałami premierowymi. Program będzie dostępny w pakietach standardowych telewizji cyfrowej INEA. Część prezentowanych materiałów dostępna będzie także w Internecie na stronie lech.tv. W INEA kanał będzie dostępny na pozycji nr 7.
 
Szefem redakcji Lech TV jest Piotr Chołdrych, który z murawy INEA Stadionu poprowadzi otwarcie kanału.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing