Prócz oficjalnego przedstawienia marki OKNOPLAST jako partnera klubu z Dortmundu, Prezes OKNOPLAST Mikołaj Placek ujawnił plany strategiczne firmy związane z rynkiem niemieckim. W konferencji wzięli również udział Hans-Joachim Watzke, dyrektor sportowy Borussii i twórca jej obecnych sukcesów oraz Carsten Cramer, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu niemieckiego klubu. Przedstawiciele firmy OKNOPLAST mieli również okazję spotkać się z Jürgenem Kloppem, trenerem jedenastki z Dortmundu.
Podczas sobotniej konferencji na stadionie Signal Iduna Park, firma OKNOPLAST została oficjalnie przedstawiona jako Partner Borussii Dortmund, a jej Prezes Mikołaj Placek ogłosił strategię działań na rynku niemieckim.
Strategia OKNOPLAST dotycząca rynku niemieckiego zakłada, prócz wykorzystywania w komunikacji marketingowej partnerstwa z jednym z najbardziej utytułowanych klubów w Niemczech, zwiększenie nakładów na innowacje oraz doskonalenie procesu opieki zakupowej. Wszystko to w perspektywie czasu ma przyczynić się do zbudowania silnej, dobrze kojarzonej marki okiennej z segmentu Premium w Niemczech.
Niemcy to duży rynek zbytu dla OKNOPLAST, w chwili obecnej na terenie Niemiec sieć dystrybucyjną firmy tworzy już prawie 300 Punktów Handlowych. Jednak, jak mówi Prezes OKNOPLAST Mikołaj Placek – Niemcy to bardzo wymagający rynek. Musimy być lepsi niż lokalna konkurencja, gdyż dla przeciętnego Niemca "made in Poland" nie oznacza najwyżej jakości. Polskie firmy, które są tam obecne, choć generują być może jakąś sprzedaż, to jednak nie budują marki, a kupujący nie zdają sobie nawet sprawy, gdzie zostały wykonane produkty. Nam zawsze chodziło o budowanie marki i m.in. dzięki temu oraz najwyższej jakości produktów jesteśmy największym polskim eksporterem okien z PVC. Pozostaje się nam cieszyć, że nasze produkty są tak oceniane na wymagających zachodnich rynkach.
Z pewnością klasę produktu i firmy umacnia także partnerstwo z tak utytułowanym klubem jak Borussia – twierdzi Mikołaj Placek.
Borussia to klub, który budzi bardzo dobre skojarzenia i cieszy się dużym szacunkiem kibiców. Uznaliśmy, że warto wesprzeć polski filar w klubie polskim sponsorem. Razem z piłkarzami z Polski, grającymi w Borussii mamy szansę jeszcze bardziej umocnić pozytywne cechy Polaków i polskich firm na arenie międzynarodowej. Wspólnie promujemy przecież najwyższą polską jakość – podsumowuje Prezes OKNOPLAST.
Przypomnijmy, że w ramach rocznej umowy z klubem OKNOPLAST może posługiwać się wizerunkiem Partnera Borussii Dortmund, jak również czołowych zawodników klubu we wszystkich materiałach reklamowych. Logo OKNOPLAST jest też obecne podczas meczów na największym stadionie w Niemczech – Signal Iduna Park. Kibice na całym świecie mogą zobaczą logotyp firmy na telebimach i videobandach wokół murawy oraz w strefie VIP. Kontrakt obejmuje także udział piłkarzy firmowych eventach oraz obecność firmy w mediach społecznościowych i newsletterach Borussi, jak również programy „hospitality”, czyli możliwość udziału partnerów i klientów Oknoplastu w meczach czołowej europejskiej drużyny.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.