17.10.2013 08:10

Od biznesu do sportu

Cracovia pozyskała nowego sponsora. Umowa to w dużej mierze zasługa współpracy nowego sponsora z firmą Comarch na polu biznesowym.

Do grona grupy sponsorów Cracovii dołączyła firma Łęgprzem. Logotyp tego przedsiębiorstwa będzie widoczny na rękawach koszulek piłkarzy oraz na tylnej części bluz hokeistów. Kooperacja trwać ma dwa lata. Każde 12 miesięcy kosztować będzie firmę około miliona złotych.

Łęgprzem współpracował już wcześniej z firmą Comarch. Wybudował bowiem na zlecenie tej firmy budynek o powierzchni pięciu tysięcy metrów kwadratowych i najprawdopodobniej wybuduje kolejny.

– Mamy nadzieję, że firma zostanie na dłużej niż na dwa lata. Łączą nas kontrakty nie tylko sponsorskie, ale także biznesowe. Łęgprzem mówi o spełnieniu marzeń klientów. My staramy się spełniać marzenia kibiców – gramy coraz ładniej w piłkę., a do tego zaczęliśmy wygrywać – przekonywał Jakub Tabisz pełniący funkcję wiceprezesa Cracovii.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing