03.10.2013 10:38

„Przeszklona” Polonia

Odbudowujący swoją pozycję klub piłkarski z Warszawy pozyskał nowego sponsora, który zajmuje się produkcją okien – nie chodzi jednak o tę firmę, o której wszyscy myślą.

Do tej pory wśród producentów okien z piłką nożną kojarzony był Oknoplast, który podbija europejski rynek piłkarski. Teraz rośnie mu konkurencja. Małymi krokami polski rynek zaczyna zdobywać bowiem Drutex.

Firma ta najpierw wsparła drugoligową Bytovię (i pozyskał na jej ławkę trenerską Pawła Janasa), a teraz rozpoczęła kooperację z Polonią Warszawa. Nie wiadomo jaki wkład finansowy w rozwój klubu będzie mieć firma z Bytowa.

Wiadomo zaś, że jej logotyp będzie widoczny na oficjalnej stronie internetowej klubu oraz na koszulach piłkarzy. Negocjacje pomiędzy przedstawicielami „Czarnych Koszul” i producenta okien trwały ponad dwa tygodnie.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing