03.10.2013 07:35

Poszukiwania w toku

Władze Stadionu Narodowego w Warszawie poszukują nowego sponsora dla tego obiektu. Ma nim zostać firma, która od lat zajmuje się produkcją napojów bezalkoholowych.

Poszukiwania w toku

\"\"Na mocy umowy nowy sponsor ma uzyskać prawo do umieszczania swoich symboli na infrastrukturze zewnętrznej i wewnętrznej obiektu. Co więcej logotyp firmy pojawiać się będzie na koszulkach personelu stadionu oraz na biletach i stronie internetowej Stadionu Narodowego.

2 razy w roku nowy sponsor będzie mógł także organizować na obiekcie spotkania lub konferencje, a 3 razy do roku organizować ma we współpracy z obiektem akcje promocyjne. Jako część pakietu oferowana jest także jedna loża biznesowa oraz reklama w mediach wewnętrznych obiektu.

Wiadomo, że do przetargu przystąpić mogą jedynie firmy, które minimum od pięciu lat zajmują się produkcją bezalkoholowych napojów i są w stanie przeznaczyć na sponsoring kwotę minimum 1,5 miliona złotych netto rocznie.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing