Poszukiwania w toku
Władze Stadionu Narodowego w Warszawie poszukują nowego sponsora dla tego obiektu. Ma nim zostać firma, która od lat zajmuje się produkcją napojów bezalkoholowych.
Na mocy umowy nowy sponsor ma uzyskać prawo do umieszczania swoich symboli na infrastrukturze zewnętrznej i wewnętrznej obiektu. Co więcej logotyp firmy pojawiać się będzie na koszulkach personelu stadionu oraz na biletach i stronie internetowej Stadionu Narodowego.
2 razy w roku nowy sponsor będzie mógł także organizować na obiekcie spotkania lub konferencje, a 3 razy do roku organizować ma we współpracy z obiektem akcje promocyjne. Jako część pakietu oferowana jest także jedna loża biznesowa oraz reklama w mediach wewnętrznych obiektu.
Wiadomo, że do przetargu przystąpić mogą jedynie firmy, które minimum od pięciu lat zajmują się produkcją bezalkoholowych napojów i są w stanie przeznaczyć na sponsoring kwotę minimum 1,5 miliona złotych netto rocznie.