25.09.2013 15:59
Polski Spacey
Kevin Spacey, jeden z najlepszych aktorów Hollywood, będzie nową gwiazdą kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK, dzięki agencji Business Sport Solutions.
Agencja Business Sport Solutions podpisała kontrakt z aktorem oraz odpowiada za koordynację współpracy pomiędzy celebrytą a bankiem.
Nowa kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK zapowiadana jest przez ekspertów jako najbardziej prestiżowa w dotychczasowej historii reklamy na polskim rynku. Najpierw materiały ukażą się w oddziałach, gazetach, Internecie oraz na portalach społecznościowych. Już na początku października wyemitowane zostaną również spoty w telewizji. Po sukcesach marketingowych poprzednich kampanii Banku Zachodniego WBK z udziałem gwiazd, postanowiono skorzystać z wizerunku aktora największego światowego formatu.
Agencja Business Sport Solutions odpowiedzialna była za pozyskanie Kevina Spacey do kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK. Podpisała kontrakt z aktorem, a także czuwała nad przebiegiem współpracy na planie filmowym podczas produkcji.
– Jednym z głównych filarów działalności Business Sport Solutions jest kojarzenie znanych postaci świata sportu, kina czy estrady ze światem biznesu. Mamy na swoim koncie już wiele kontraktów reklamowych opartych o wizerunek gwiazd. Jednak współpraca z Kevinem Spacey, przy projekcie dla Banku Zachodniego WBK, otwiera całkiem nowy rozdział w historii Business Sport Solutions. Niezmiernie cieszy mnie fakt, że uczestniczyliśmy w tym, wyjątkowej skali, przedsięwzięciu – skomentował kontrakt Damian Raciniewski, Prezes Zarządu Business Sport Solutions Sp. z o.o. S.K.A.
Aktor, producent oraz jednocześnie reżyser filmowy, Kevin Spacey, zdaje się doskonale pasować do wizji nowej kampanii banku. Ma on symbolizować jego skuteczność i nowoczesność oraz wysokie wymagania klientów.
Za pomysł kreatywny odpowiada Red8 Advertising, agencja wielokrotnie nagradzana między innymi za kampanie dla takich marek, jak Zelmer, Castorama czy Harnaś.
Reżyserem spotów jest Jurek Bogajewicz (Kasia i Tomek, Niania, Camera Cafe), a wyprodukował je dom produkcyjny PropellerFilm.
Redakcja Sport Marketing