06.08.2013 11:10

„Najlepsza piłka tylko w Canal+”

Canal+ rozpoczął kampanię marketingową, która przekonać ma wszystkich fanów piłki nożnej do skorzystania z usług tego nadawcy. Co obejmować będzie akcja?

\"\"Kampania nosi bardzo wymowną nazwę „Najlepsza piłka tylko w Canal+”. Działania w jej ramach rozpoczęły się wczoraj (05.08) i mają przekonać odbiorców, że to właśnie Canal+ dostarcza najwięcej piłkarskich emocji.

Spot promujący piłkarskie rozgrywki dostępne na antenie Canal+ (Premier League, Primera Division, Ligue 1, Liga Mistrzów, Liga Europy) emitowany będzie na łamach TVP, TVN, TVN24, Polsatu, nSport, Polsatu Sport i Orange Sport.

Co więcej równolegle prowadzone będą także działania w radiu, które obejmą niemal 100 radiostacji – w tym czołowe rozgłośnie takie jak RMF FM, Radio Zet czy Radio Eska i w prasie („Przegląd Sportowy”, „Gazeta Wyborcza”, „Four Four Two”, „Piłka Nożna”). Całość uzupełniona będzie przez internetowe działania na polu takich portali jak Onet, Interia czy YouTube.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing