„Najlepsza piłka tylko w Canal+”
Canal+ rozpoczął kampanię marketingową, która przekonać ma wszystkich fanów piłki nożnej do skorzystania z usług tego nadawcy. Co obejmować będzie akcja?
Kampania nosi bardzo wymowną nazwę „Najlepsza piłka tylko w Canal+”. Działania w jej ramach rozpoczęły się wczoraj (05.08) i mają przekonać odbiorców, że to właśnie Canal+ dostarcza najwięcej piłkarskich emocji.
Spot promujący piłkarskie rozgrywki dostępne na antenie Canal+ (Premier League, Primera Division, Ligue 1, Liga Mistrzów, Liga Europy) emitowany będzie na łamach TVP, TVN, TVN24, Polsatu, nSport, Polsatu Sport i Orange Sport.
Co więcej równolegle prowadzone będą także działania w radiu, które obejmą niemal 100 radiostacji – w tym czołowe rozgłośnie takie jak RMF FM, Radio Zet czy Radio Eska i w prasie („Przegląd Sportowy”, „Gazeta Wyborcza”, „Four Four Two”, „Piłka Nożna”). Całość uzupełniona będzie przez internetowe działania na polu takich portali jak Onet, Interia czy YouTube.