Piast z nowym sponsorem
Nowym sponsorem strategicznym Piasta Gliwice została firma KAR-TEL. Zawarta w środę umowa obowiązywać będzie do końca 2013 roku z możliwością jej przedłużenia.
Dzięki niej klub mający swoją siedzibę przy ul. Okrzei zyskał sponsora strategicznego.
Już od najbliższego meczu, logotyp firmy KAR-TEL znajdzie się na froncie koszulek w których występować będą podopieczni Marcina Brosza. Ponadto w ramach umowy klub zapewni m.in. możliwość posługiwania się tytułem "sponsor strategiczny", umieści reklamę w drugim rzędzie reklamowym, oraz przeznaczy czas reklamowy na bandach typu LED podczas meczów T-Mobile Ekstraklasy i Pucharu Polski (do ćwierćfinału). Logotyp KAR-TEL zamieszczony został również na ściankach, na tle których przeprowadzane są wywiady i konferencje prasowe.
Firma Handlowa KAR-TEL z siedzibą w Gliwicach działa na rynku telekomunikacyjnym GSM na terenie całego kraju ponad 20 lat. Współpracuje z największymi markami z tej branży w Polsce: T-Mobile, PTK Centertel(Orange), Polkomtel, Play, Pocztą Polską, Selgros, Auchan, InPost oraz wieloma innymi podmiotami. KAR-TEL sprzedaje usługi GSM do ponad 8000 tys. firm w Polsce. Zatrudnia ponad 150 osób, osiąga przychody przekraczające miliard złotych rocznie.
Firma produkuje również urządzenia i systemy teleinformatyczne jest operatorem m. in. systemów lojalnościowych, parkomatowych i pocztowych.