27.07.2013 07:33

Gwiazdy Legii promują nową koszulkę

Legia jest symbolem Warszawy, a kibiców drużyny z Łazienkowskiej można spotkać wszędzie. Tym razem jednak to nie fani przyszli na mecz, a piłkarze ruszyli w miasto.

Piłkarze mistrza Polski mieli okazję spotkać się z sympatykami Legii w ich codziennym życiu i pokazać im nową koszulkę mistrzów Polski. Efekty możemy zobaczyć w najnowszej reklamówce adidas.

W nagraniu filmu, przygotowanego wspólnie przez firmę adidas i Legię, wzięło udział sześciu czołowych piłkarzy stołecznej drużyny. Inaki Astiz i Jakub Kosecki namawiali spieszących się do pracy warszawiaków do wspólnej gry w piłkę, by potem samemu zagrać na pl. Zbawiciela. Jakub Wawrzyniak powoził dorożką, a razem z nim po Starówce podróżowali Dominik Furman i legenda Legii, Lucjan Brychczy zaś Jakub Rzeźniczak i Daniel Łukasik sprawili niespodziankę pracownikom jednej z korporacji, którzy zamiast rozmawiać o kolejnym projekcie, mogli razem z piłkarzami zaśpiewać „mistrzem Polski jest Legia”.

Nowe koszulki Legii są stylizowane na lata osiemdziesiąte, stąd obecność delikatnych prążków. Warto też zwrócić uwagę na emblemat w kolorach Legii na kołnierzu. Na koszulce nie mogło też zabraknąć oczywiście czarnej „eLki” w kółeczku. Nowa koszulka Legii wykorzystuje najnowsze technologie adidas – FORMOTION® i CLIMACOOL®. FORMOTION® to technologia 3D tworząca dopasowujące się ubrania, które wspomagają swobodę ruchów sportowca. Przemyślane detale takie jak profilowane otwory przy szyi, w pasie, przy lamówce oraz u nasady rękawów, mankietów i nogawek w połączeniu ze specjalistycznym materiałem, funkcjonalną konstrukcją i odpowiednim rozmieszczeniem szwów zapewniają optymalne dopasowanie i wygodę. CLIMACOOL® to kombinacja technicznych materiałów, siatki i kanalików wentylujących, która zapewnia cyrkulację powietrza oraz odprowadza ciepło i pot od ciała, dzięki czemu zapewnia suchość i maksymalną wydajność.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing