KRISPOL nadal w ekstraklasie
Firma KRISPOL przedłużyła umowę sponsorską z T-Mobile Ekstraklasą. Tegoroczne spotkania znów otwiera symbolicznie bramkarz firmy.

Jak pokazał miniony rok, spot reklamowy z otwierającą się i zamykającą brama garażową – flagowym produktem sponsora – stał się świetną metodą na promocję marki. Kampania wizerunkowa realizowana przy współpracy z T-Mobile Ekstraklasą była doskonałą ilustracją strategii firmy. W tym sezonie transmisjom towarzyszą nowe spoty reklamowe.
Firma KRISPOL podjęła decyzję o zmianie przekazu z wizerunkowego na bardziej produktowy. Nowa reklama pojawiająca się przed i po transmisjach z meczy Ekstraklasy, mówi o zaletach oferty producenta – szerokiej gamie kolorystycznej i pięcioletniej gwarancji na produkty KRISPOL.
Firma jest także od lat sponsorem tytularnym wrzesińskiej drużyny piłki siatkowej KRISPOL WRZEŚNIA, a od tego roku również biegacza – Tomasza Szymkowiaka. Współpraca z T-Mobile Ekstraklasą, podobnie jak pozostała działalność firmy, związana ze wspieraniem i propagowaniem sportu, staje się znakiem rozpoznawczym firmy KRISPOL.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Z kraju
Justyna Gdowska o rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym: to impuls do dalszych działań
Justyna Gdowska zajęła 26. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". – Sądzę, że dla całego środowiska sportowego to ważne zestawienie, motywujące do jeszcze ciekawszych pomysłów, projektów, realizacji. Wyróżnienie w rankingu to zawsze miłe zaskoczenie i docenienie dotychczasowej pracy, a także impuls…



