FanPic na PGE Arenie
Kibice, którzy pojawią się na PGE Arenie na meczu Lechii Gdańsk z FC Barceloną, znajdą się na ogromnym zdjęciu, dzięki aplikacji FanPic.
Aplikacja FanPic od firmy Huggity oparta jest na technologii robiącej zdjęcia tłumu w rozdzielczości mierzonej w miliardach pikseli. Umożliwia to obiektyw działający w 360 °.
Zdjęcia umieszczane są w internecie, gdzie można je przybliżać i tagować, za pośrednictwem Facebooka, Twittera i wiadomości e-mail. Pozwala to na tworzenie emocjonalnego związku z danym wydarzeniem.
Z usług firmy korzysta m.in. Aviva Stadium w Dublinie, czego efekty zobaczyć można TUTAJ.
– FanPic to świetny sposób, aby aktywować sponsoring na naszym obiekcie. To idealna integracja fanów z naszymi promocjami, a wyniki popularności aplikacji przerosły nasze oczekiwania. – mówi Mark Russell, szef sponsoringu Aviva Ireland.
Zdjęcie dostępne będzie po spotkaniu na oficjalnej stronie Super Meczu.
– Podczas meczu Lechii Gdańsk z FC Barceloną, technologia FanPic pierwszy raz zostanie wykorzystana na PGE Arenie. Już na drugi dzień, 21 lipca, kibice będą mogli otagować swoją obecność na stadionie. – mówi dla SportMarketing.pl mający polskie korzenie CEO Huggity, Mike Sikorski.
Według naszych informacji, koszt instalacji systemu na PGE Arenie wyniesie około 12 tysięcy euro.