16.07.2013 05:01

Super Mecz coraz bliżej

Super Mecz, pomiędzy Lechią Gdańsk i FC Barceloną na PGE Arenie, ma przetrzeć szlaki, w dziedzinie marketingu i reklamy, nie tylko sportowej.

\"\"Idea organizacji prestiżowego meczu towarzyskiego narodziła się w 2012 roku, kiedy agencja Polish Sport Promotion organizowała turniej Polish Masters. Wówczas, współpraca z hiszpańskimi partnerami, zaowocowała zaproszeniem do Polski Athletic Bilbao i PSV Eindhoven.

Najważniejszym punktem rozmów było ustalenie terminu, który odpowiadał będzie klubowi. FC Barcelona podobnych zapytań otrzymuje w każdym roku około 40-50, z czego zaledwie 3-4 spotkania odbywane są w Europie. Resztę przygotowań do nowego sezonu, mistrz Hiszpanii spędza w Azji i Stanach Zjednoczonych, gdzie rozbudowywana jest współpraca z lokalnymi kibicami.

Agencja PSP po zakontraktowaniu przeciwnika, rozmawiała z czterema polskimi zespołami. Lechia z początku nie była brana pod uwagę, bowiem grać miała z Juventusem Turyn, ale po fiasku negocjacji z Wisłą Kraków, wybór padł na ekipę z Gdańska.

Tomasz Rachwał, prezes agencji PSP uważa, że 20 lipca na PGE Arenie odbędzie się ciekawy projekt sportowo-lifestylowy, a nie zwykły mecz towarzyski. Przyjazd tak wielkiego klubu do Polski ma być rozrywką dla całej rodziny i koneserów wielkiego futbolu. Parafrazując motto "Dumy Katalonii", to będzie "coś więcej niż mecz".

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing