12.07.2013 08:11

Eurosport „na kapslach”

Jeden z największych nadawców programów o tematyce sportowej na świecie stworzył wirtualną wersję bardzo popularnej niegdyś gry w kapsle.

Eurosport przy współpracy z agencją faceADDICTED stworzył specjalną aplikację działającą na portalu Facebook. Dzięki niej starsi fani stacji i internetu mają szansę zagrać w dawno już zapomniane kapsle. W pierwszych dniach z aplikacji skorzystało niemal 4,5 tysiąca użytkowników.

Oprogramowanie promować ma kolarskie transmisje tego nadawcy dlatego klimatem utrzymane jest właśnie w kolarskiej konwencji. Pierwsza odsłona gry trwać będzie do końca Tour de France, które ma promować i zakończy się 21 lipca.

Osoby, które przebędą konkursowe trasy z jak najmniejszą liczbą posunięć kapsla mogą liczyć na interesujące nagrody, a główną z nich jest wart 18 tysięcy złotych rower SCOTT Foil 15.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing