11.07.2013 10:34

INEA sponsorem Lecha

INEA została sponsorem Premium Lecha Poznań. Dzięki współpracy, w ciągu trzech miesięcy wystartuje pierwszy w Polsce kanał klubowej telewizji Lech TV poza internetem.

\"\"

INEA została sponsorem Premium Lecha Poznań. Umowa sponsoringowa jest zawarta na okres 5 lat, z możliwością przedłużenia na kolejne lata.

– Zostaliśmy dumnym sponsorem Lecha, gdyż jest to zgodne z naszymi celami biznesowymi i przyjętą strategią komunikacyjną. Podobnie jak Klub chcemy umacniać swój wizerunek w Wielkopolsce. Ale nie bez znaczenia jest również to, że z całego serca kibicujemy Lechowi i życzymy mu, żeby dostarczał jak najwięcej powodów do radości swoim kibicom – mówi Prezes Janusz Kosiński, INEA.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozyskania nowego sponsora Premium. Mamy nadzieję, że pozwoli nam to w przyszłości zbudować jeszcze mocniejszy klub niż obecnie. Chcemy, aby kibice mogli być dumni z jego bardzo dobrych wyników nie tylko w Ekstraklasie mówi Prezes Karol Klimczak, KKS.

INEA otrzymała tytuł sponsora technologicznego. Jej logo znajdzie się na rękawie koszulek zespołu. Pojawi się także między innymi na bandach elektronicznych wokół boiska i trybunie im. Czapczyka (nr III), kartach wstępu, informatorach, programach meczowych oraz innych materiałach klubowych. INEA zyskała prawo wykorzystywania nazwy klubu w publikacjach własnych, w materiałach reklamowych i podczas działań marketingowych. W przyszłości Lech i INEA planują prowadzić niestandardowe działania promocyjne dla kibiców.

Dzięki współpracy pomiędzy INEA i Lech w ciągu najbliższych 3 miesięcy wystartuje nowy sportowy, klubowy kanał telewizyjny Lech TV. Kanał będzie miał charakter informacyjno-lifestylowy. W jego codziennej ramówce znajdzie się serwis informacyjny na temat Lecha i unikatowe materiały prezentujące klub i zawodników od kuchni.

– Lech TV, podobnie jak wszystkie telewizje klubowe na świecie, będzie promował klub i jego wartości. Będzie to format wzorowany na podobnych klubowych kanałach telewizyjnych w Europie Zachodniej. Cieszymy się, że możemy zaoferować taką możliwość Lechowi, jako pierwszemu klubowi w Polsce mówi Tomasz Zmyślny, Dyrektor Generalny INEA.

– Celem tego projektu jest poszerzenie oferty dla kibiców Lecha. Cieszy nas, że zyskają dostęp do wyjątkowych treści, które pozwolą przybliżyć klub i jego zawodników szerokiej publiczności. Dostęp do Lech TV Online w Internecie pozostanie niezmieniony mówi Prezes Karol Klimczak, KKS.

Telewizyjny kanał Lech TV będzie nadawał przynajmniej 14 h na dobę, w tym 1-2 h nowych materiałów każdego dnia. Program będą mogli oglądać wszyscy Abonenci pakietów standardowych telewizji cyfrowej INEA, czyli w tej chwili ok. 100 tys. mieszkańców Wielkopolski. Programy Lech TV będą cały czas dostępne w Internecie, w co najmniej takim samym zakresie jak obecnie. Dokładna data startu Lech TV w telewizji INEA nastąpi na jesień br.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing