03.07.2013 06:15

Deutsche Bank jak Oknoplast

Niemiecki Deutsche Bank dołączył do polskiego Oknoplastu i został top sponsorem występującego w piłkarskiej Serie A Interu Mediolan.

Umowa podpisana na rok zapewnia firmie status oficjalnego banku zespołu, który ma za sobą fatalny sezon ligowy. Ostatnie rozgrywki, Inter zakończył na dziewiątym miejscu.

To pierwszy kontrakt na taką skalę w historii włoskiego oddziału instytucji finansowej. Deutsche Bank działa na tym rynku od 1977 roku.

– Mamy wiarygodnego partnera, z którym możemy dzielić strategie rozwoju i nastawienie na kibica. – mówi Marco Fassone, dyrektor generalny Interu.

Transakcja będzie obracać się wokół inicjatyw skierowanych do fanów drużyny, w tym stworzenia dedykowanej karty kredytowej. Branding niemieckiego banku pojawi się na domowych meczach Interu na San Siro.

Pozostałymi partnerami Interu z poziomu top są Oknoplast, TIM i Volvo.

Warunki finansowe porozumienia nie zostały ujawnione.

Oknoplast – polski lider sponsoringu sportowego

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing