02.07.2013 08:47

Hokej na czasie

Okazuje się, że pomimo letniej aury za oknem rozgrywki hokeja na lodzie są popularnym tematem w prasie i internecie. Co wpłynęło na takie zainteresowanie?

\"\"Według najnowszych badań w czerwcu na temat hokeja na lodzie pojawiło się w polskiej prasie i internecie 715 publikacji. To rekordowy wynik jeśli chodzi o tę porę roku. Zazwyczaj latem publikacji na temat tej dyscypliny jest znacznie mniej. Ekwiwalent reklamowy tych materiałów oszacowano na milion złotych. To z pewnością dobra informacja dla wszystkich przedsiębiorców związanych z polskim hokejem na lodzie.

– 70 proc. wszystkich publikacji pojawiło się w mediach o charakterze ogólnoinformacyjnym o zasięgu ogólnokrajowym, co jest dla nas szczególnie cenne, bo pozwala dotrzeć z przekazem także do tych, którzy na co dzień nie interesują hokejem na lodzie w Polsce, zwłaszcza u progu lata – mówi Mariusz Wołosz, prezes PHL.

Zdecydowana większość publikacji miała wydźwięk neutralny (593). 75 komentarzy miało charakter pozytywny, a jedynie 47 negatywny co z pewnością także jest bardzo dobrym wynikiem. Na takie zainteresowanie mediów z pewnością wpłynęły wieści dotyczące nowej ligi zawodowej.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing