26.06.2013 06:34

Nastula promuje e-papierosy

Paweł Nastula będzie reklamował e-papierosy marki Mild. Przez półtora roku, jego twarz pojawi się na m.in. na billboardach i w internecie.

Nastula promuje e-papierosy

\"\"Mild to pierwszy brand e-papierosów stworzony w Polsce już w 2007 roku. Do chwili obecnej z produktów sygnowanych tym logo skorzystało już 500 tys. osób, tak z Polski jak i z regionu Unii Europejskiej.

– Poprzez sporty walki chcemy pokazać, że e-papieros Mild skierowany jest do prawdziwych facetów. Kiedyś dbanie o zdrowie i atrakcyjność w oczach kobiet uchodziło za niemęskie, ale te czasy już dawno minęły. Nasze produkty emitują setki razy mniej szkodliwych substancji niż zwykłe papierosy, czego dowiedliśmy w badaniach. – mói przedstawiciel Grupy Chic, do której należy marka Mild, Adam Gabryelów.\’

W tej samej branży, partnerem marki Rm1 jest Przemysław Saleta.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing