25.06.2013 15:34

Canal+ Sport liderem

Canal+ Sport jest liderem wśród sportowych stacji telewizyjnych na polu social media. W kontekście ogólnego rynku też jest całkiem nieźle.

Canal+ Sport liderem

\"\"Profil telewizji na Twitterze obserwuje już 10 tysięcy osób, co daje pierwsze miejsce wśród stacji sportowych i jedno z najwyższych w kontekście całego polskiego rynku telewizyjnego.

Równie silną pozycję, Canal+ Sport utrzymuje na Facebooku, gdzie liczba fanów sięga 122 tysięcy.

– Obecność naszych kanałów w mediach społecznościowych to ważny element komunikacji z widzami. CANAL+ Sport jest na tym polu naszą wizytówką. Inicjujemy dyskusje i chcemy być obecni tam, gdzie toczą się ożywione i merytoryczne dyskusje o sporcie.– mówi Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor ds. komunikacji i PR nc+.

– Łączną liczbę fanów stacji na Facebooku i Twitterze można porównać z populacją takich miast, jak Tychy czy Elbląg. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzają nasze profile, biorą udział w konkursach, korzystają z aplikacji, komentują i przekazują swoje uwagi. Sport to główny temat dyskusji w mediach społecznościowych. To także ogromne emocje. Dzięki naszym profilom kibice oraz nasi widzowie mogą je wyrazić – dodaje Mierzwa.

Na Twitterze, sportowy C+ pojawił się pod koniec 2011 roku.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing