Canal+ Sport liderem
Canal+ Sport jest liderem wśród sportowych stacji telewizyjnych na polu social media. W kontekście ogólnego rynku też jest całkiem nieźle.
Profil telewizji na Twitterze obserwuje już 10 tysięcy osób, co daje pierwsze miejsce wśród stacji sportowych i jedno z najwyższych w kontekście całego polskiego rynku telewizyjnego.
Równie silną pozycję, Canal+ Sport utrzymuje na Facebooku, gdzie liczba fanów sięga 122 tysięcy.
– Obecność naszych kanałów w mediach społecznościowych to ważny element komunikacji z widzami. CANAL+ Sport jest na tym polu naszą wizytówką. Inicjujemy dyskusje i chcemy być obecni tam, gdzie toczą się ożywione i merytoryczne dyskusje o sporcie.– mówi Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor ds. komunikacji i PR nc+.
– Łączną liczbę fanów stacji na Facebooku i Twitterze można porównać z populacją takich miast, jak Tychy czy Elbląg. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzają nasze profile, biorą udział w konkursach, korzystają z aplikacji, komentują i przekazują swoje uwagi. Sport to główny temat dyskusji w mediach społecznościowych. To także ogromne emocje. Dzięki naszym profilom kibice oraz nasi widzowie mogą je wyrazić – dodaje Mierzwa.
Na Twitterze, sportowy C+ pojawił się pod koniec 2011 roku.