Resovia dla sponsorów
Hotel Blue Diamond ugościł konferencję zorganizowaną przez władze klubu Asseco Reovia Rzeszów, która miała pokazywać ogromny potencjał marketingowy tej drużyny.
Na spotkanie zaproszono nie tylko przedstawicieli sponsorów, którzy współpracują z klubem (jak choćby Asseco, Blue Diamond, Leżajsk, Handlopex), ale także osoby reprezentujące lokalne władze samorządowe.
Konferencja była okazją do podsumowania sezonu i przedstawienia marketingowego potencjału klubu. Okazuje się, że jest się czym chwalić. W sezonie 2012/2013 Asseco Resovia Rzeszów zdołała sprzedać 3,15 tysiąca karnetów (95% z dostępnych). Średnie zapełnienie hali wyniosło zaś aż 98%.
Na Facebooku drużyna posiada bazę 40 tysięcy fanów, a strona internetowa klubu odsłaniana była ponad 10 milionów razy. Imponująca jest także liczba osób, które chciały nabyć bilety na mecze play-off – wynosi bowiem około 120 tysięcy.
W minionym sezonie telewizyjne zainteresowanie meczami Resovii Reszów było ogromne. Na 45 rozegranych spotkań aż 34 obejrzeć można było na srebrnym ekranie (75%).
Także jeśli chodzi o informacje prasowe rzeszowski klub dominował zdecydowanie nad pozostałymi ekipami PlusLigi. W prasie wspominano o Resovii 4,2 tysiąca razy, a w internecie 11,6 tysięcy co w sumie daje liczbę 15,8 tysiąca informacji. Żadne inne miasto w Polsce nie zyskuje tak wiele na siatkówce jak Rzeszów – wartość ekspozycji tego ośrodka miejskiego przy okazji meczów Resovii wyceniono na 6,2 miliony złotych.
Jeśli chodzi zaś o łączną wartość reklamy sponsorów klubu wyniosła ona ponad 63,8 miliona złotych dzięki liczbie ekspozycji przekraczającej 240 tysięcy.